Share |

FINAL FELIÇ PER DOS GALGOS

Volem fer-vos partíceps del missatge difós per la protectora Canópolis en referència al rescat de dos galgos perduts. Mai ens cansarem de repetir la importància d'identificar amb microxip els nostres animals i de tenir actualitzades aquestes dades a l'AIAC (Arxiu d'Identificació d'animals de Companyia).  Afortunadament  Epi i Triki han pogut tornar a casa despres de 22 dies però....  podien haver tornat abans.....  
   
Muy buenas de nuevo a tod@s,
 
Os informamos de que los galgos han aparecido. Estuvieron por el pueblo del Garraf hasta que los Mossos alertaron de la presencia de 3 galgos. Cuando se personó la protectora de la zona para recogerlos, Blas ya había vuelto, mientras que Epi y Triki fueron rescatados por el CAAD del Penedès. La tardanza en dar con ellos ha sido debida a que los chips de estos galgos no estaban dados de alta en el AIAC. Esto ya está solventado por si vovliera a ocurrir algo similar.
 
Queremos agradecer a todos los que habéis reenviado este mail y nos habéis ayudado en la localización de los galgos, y en particular, agradecer a Beatriz Pina y a todo el equipo del CAAD del Penedés, el haber cuidado tan bien de los 'peques' y por la fantástica labor que realizáis, y que hoy he podido comprobar en vuestras instalaciones.
 
Muchas gracias a tod@s,
 
Víctor Díaz
678 663 735
 
 FUNDACIÓN TRIFOLIUM§

Todo por los Animales

 



< Tornar enrera






















CAAD Penedès - 93 817 33 50 - - Obert tot l’any de dilluns a diumenge, matins de 10 a 13 h.
De maig a agost, de dilluns a divendres, tardes de 17 a 19 h. Tancat els festius | Avís Legal